توجه به آموزش در حوزه رسانه در جنوب کرمان ضروری است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، بهرام مسلمی مهنی در جلسه هماهنگی برنامه ریزی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این دوره‌های آموزشی حمایت کامل می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره آموزشی طراحی نشریات (ایندیزاین یا دیگر نرم افزارها) در جنوب کرمان گفت: در حوزه طراحی ضعف داشتیم و با برگزاری چنین کارگاه‌هایی ضعف برطرف و این مهم تقویت می‌شود.

مسلمی مهنی ادامه داد: دوره‌های آموزشی در حوزه‌هایی همچون گزارش‌نویسی و خبر را باید افزایش دهیم تا نقاط قوت اهالی رسانه بیشتر و ضعف‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: این انتخابات سراسری ۱۶ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه انتخابات باید به صورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود، افزود: باید در کنار هم بتوانیم به حق خودمان برسیم و در حوزه مطبوعات کار خوبی صورت بپذیرد چرا که معیشت اهالی رسانه وابسته به انتشار نشریه‌ها و داشتن آگهی است.

وی با تاکید بر اینکه فقط انی که عضو خانه مطبوعات هستند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، ادامه داد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند هرچه زودتر تا قبل از برگزاری انتخابات برای عضویت اقدام تا بتوانند در انتخابات شرکت و از خدمات این خانه استفاده کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا