توان بازیگری خود را محک بزنید



این روزها برنامه ترکیبی “یک نمایش یک تجربه” روی آنتن رادیو می رود که به هنرجویان بازیگری و تئاتر این امکان را می دهد تا بازی خود را محک بزنند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داریوش شهبازی از مجری کارشناسان این برنامه درباره نحوه حضور هنرجویان در این برنامه گفت: مراحل حضور در برنامه به این صورت است  که ابتدا هنرجوها در سامانه پیامکی یا اینترنتی رادیو نمایش ثبت نام می کنند و سپس در صورت تائید، یک نسخه از متون نمایش های رادیویی را دریافت کرده و بعد از هماهنگی های لازم وارد پروسه تمرین می شوند.  

وی ادامه داد: از لحظه تمرین تا لحظه اجرا، کارشناسان نمایش رادیویی به صورت راهنما در کنار هنرجویان حضور دارند و نکات را به صورت آموزشی در اختیار آنها قرار می دهند. بعد از تمرینات لازم، زمان ضبط نمایش تعیین شده و پس از آن کار به همراه تیم حرفه ای ضبط می شود.  

شهبازی عنوان کرد: در حین اجرا نیز نقاط قوت و ضعف هنرجویان توسط کارشناس برنامه آقای جهانشاه آل محمود که از پیشکسوتان رادیو هستند به آنها گوشزد می شود که این نکات هم برای شنوندگان و علاقمندان نمایش رادیویی و هم برای هنرجویان بازیگری از جذابیت های آموزشی خاصی برخوردار است.

انتهای پیام
 

وی در پایان تأکید کرد: در”یک نمایش یک تجربه” معمولا هنر جوها با چالش های بسیاری که مهمترین آن میزانسن میکروفن ها، هماهنگی با افکتور و تخیل بالایی که در نمایش رادیویی نیازی اصلی است رو به رو می شوند و این باعث می شود که تجربه جذابی را بعنوان یک بازیگر تجربه کنند.  
“یک نمایش یک تجربه” به تهیه کنندگی امیر هوشنگ کریم نیا،
مجری کارشناسی جهانشاه آل محمود و داریوش شهبازی، صدا برداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و هماهنگی منیره مازونی، پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۱۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا