تلویزیون کدام ساعت بیننده بیشتری دارد؟



طبق نتایج نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات صداوسیما، در میان انواع مختلف برنامه‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها بیشتر از دیگر برنامه‌ها بیننده (۶۲.۱ درصد) دارد و بعد از آن اخبار (با ۵۲.۸ درصد بیننده) در رتبه بعدی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، «خانه امن» از شبکه یک، «دادستان» از شبکه سه و «پایتخت ۵» از شبکه آی‌فیلم، در رتبه‌های اول تا سوم پربیننده‌ترین سریال‌های فصل زمستان ۱۳۹۹ قرار گرفتند.

در میان برنامه‌های شاخص شبکه‌ها هم «عصر جدید ۲» از شبکه سه، «دورهمی» و «کودک شو» از شبکه نسیم در رتبه‌های اول تا سوم پربیننده‌ترین برنامه‌های شاخص فصل زمستان ۱۳۹۹ قرار گرفتند.

بیشترین دلیل بینندگان برای تماشای برنامه‌های سیما در این فصل، «سرگرمی و تفریح» (۴۵.۹ درصد) و سپس «کسب خبر و اطلاع» (۴۲.۴ درصد) بوده است.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از مخاطبان سیما در فصل زمستان ۱۳۹۹، شبکه‌های سه سیما (۵۲ درصد)، آی‌فیلم معاونت برون‌مرزی (۴۶ درصد) و یک سیما (۴۴.۵ درصد) به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرمخاطب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی قرار گرفتند.

بر اساس این نظرسنجی، میزان مخاطبان صداوسیما در فصل زمستان ۹۹ نسبت به زمستان ۹۸ حدود ۲.۶ درصد افت داشته است و حدود ۲۲.۹ درصد از بینندگان در زمستان ۹۹ بیش از پنج ساعت در روز و ۲۳.۸ درصد هم «دو تا سه ساعت» در روز پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.

بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از این نظرسنجی، پربیننده‌ترین ساعات تماشای تلویزیون در فصل زمستان ۹۹، از ساعت ۲۱ تا ۲۲ بوده است. پس از آن ساعت های ۲۰ تا ۲۱ و سپس ۲۲ تا ۲۳ در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا