تلاش روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار مؤثر شهرستان سربیشه



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدرضا لکزایی عصر دوشنبه در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سربیشه ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی بالا و ارزشمند است، گفت: روابط عمومی‌های ادارات شهرستان باید از ظرفیت‌های نوین ارتباطی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام دارند، افزود: مدیران باید نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند زیرا روابط عمومی‌ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، تصریح کرد: روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

لکزایی با تاکید بر اینکه مسئولان روابط عمومی نیازمند آموزش در این حوزه هستند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و دولت هستند، افزود: روابط عمومی‌های ادارات اطلاع رسانی و اخبار را به صورت شفاف و دقیق در دستور کار خود قرار دهند و خدمات دولت و نظام را برای نسل جوان و مردم بازگو کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا