تعامل با رسانه‌ها باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باشد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه نادر تقی زاده پیش از ظهر جمعه در آئین تودیع و معارفه مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می‌شوند و هنر روابط عمومی‌ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه‌ها باید باشد.

وی فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و افزود: صاحبان رسانه‌ها با نازل‌ترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه تلاش و در حقیقت کار جهادی می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل رسانه‌ها را بازوی کمکی و فکری روابط عمومی‌ها قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: در کنار انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان، رسانه‌ها مطالبه گر بوده و پیگیر مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با انتقادات بجا و درست و پیشنهادات سازنده کمک حال آنان باشند.

تقی زاده جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها را مهم و حساس دانست و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش مؤثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.

وی از روابط عمومی سازمان خواست با بهره گیری از تجارب و تخصص نیروها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان مؤثر واقع شوند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه در این آئین از «جاوید صحرایی» تجلیل و «حبیب احمدی» به عنوان مدیر جدید روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل جدید معرفی شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا