تسلیت جمعی از مسئولان نفتی و اقتصادی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا



مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیام های جداگانه درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، پیام تسلیت رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بدین شرح است:

“انا لله و انا الیه راجعون؛ درگذشت غم‌انگیز دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خود را در راه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم”.

 مسعود کرباسیان نیز در پیام خود آورده است: «برادر ارجمند جناب آقای مهرجو، مشاور محترم مسئولیت اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خبر دلخراش درگذشت دو تن از خبرنگاران و اصحاب عزیز رسانه موجب تالم آحاد جامعه، همکاران رسانه های جمعی و اینجانب شد.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان، درگذشت سرکار خانم “ریحانه سادات یاسینی” همسر بزرگوار جنابعالی را تسلیت گفته و آرزوی صبر و شکیبایی برای تحمل این غم سنگین را برای شما و خانواده داغدار، از خدای متعال مسئلت دارم.

همچنین، درگذشت تاسف بار این دو بانوی موثر در عرصه خبر را به همکاران داغدار ایشان در خبرگزاری های وزین “ایرنا” و” ایسنا” تسلیت می گویم.»

همچنین مجید کیان پور  – مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک – طی پیامی درگذشت خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

متن پیام این مقام مسئول بدین شرح است:

“وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه ، قالوا انالله و انا الیه راجعون

خبر حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو تن از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در خبر گزاریهای ایسنا و ایرنا ، تاسف و تاثر همه ارادتمندان به خانواده بزرگ و اثرگذار خبر و رسانه را موجب شد.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی درسراسر کشور ، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک ، از خداوند متعال برای آن مرحومان علو درجات و برای جمیع بازماندگان و همکاران خدوم این عزیزان و اصحاب رسانه صبر جزیل و برای سایر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش شفای عاجل مسألت می نمایم”.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا