تجدید میثاق خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در آستانه روز خبرنگار


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ان استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ، با حضور در گلزار شهدای ، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، با آرمان‌های بلند آنان تجدید پیمان کردند.

خبرنگاران یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد، اعضای بسیج رسانه و هیبت مدیره و اعضای خانه مطبوعات در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در گلزار شهدای یاسوج حضور یافتند و ضمن ادای احترام عبور شهدا را گلباران کردند.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برنامه های خوبی به مناسبت روز خبرنگار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان خبرنگار و گفت: باید از خداوند برای قدم برداشتن در راه شهدا و قلم زنی برای خدمت به جامعه توفیق خواست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران با دغدغه و تعهد برای خدمت به جامعه گام برمی‌دارند و باید با قلم زنی درصدد انعکاس صحیح رویدادها و وقایع باشند و اجازه ایجاد حاشیه در موضوعات مختلف را ندهند.

هاشمی مهر تصریح کرد: باید مطابق با خواست شهدا و آنگونه که از ما می خواهند ایفای نقش کنیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسیولان هستند که انتظار داریم این پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در زمینه مشکلات و تنگناهای همچنان ادامه داشته باشد و نگذاریم این پل دچار آسیب شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در روز خبرنگار که روز عاشوراست امکان برگزاری مراسم وجود ندارد اما برنامه ای در شأن روز خبرنگار و خبرنگاران استان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، هاشمی مهر بیان کرد: امیدواریم در جهت ادامه راه شهدا خدمت بیشتر و بهتری به مردم استان بدهیم.

گفتنی است که در این برنامه اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج مزار مطهر شهدا و شهید رسانه استان یعنی را عطر افشانی کردند. 

تجدید میثاق خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در آستانه روز خبرنگار

تجدید میثاق خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در آستانه روز خبرنگار

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا