بیش از هزار اثر به دبیرخانه «طنزپهلو» رسید/ افزایش ۲ برابری آثار نسبت به دوره هفتم


هادی کافی دبیر اجرایی جشنواره‌های رسانه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: طنز یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید فعالان و صاحب نظران رسانه است که در بخش رسانه حضور جدی و پررنگی داشته باشد، که متاسفانه در چند اخیر نسبت به این موضوع اخیر مقداری بی توجهی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: تا سال ۱۴۰۱ جشنواره طنز و رسانه ۶ دوره به صورت استانی در شهر فومن در استان گیلان برگزار شده بود که امسال (۱۴۰۳) برای دومین بار در سطح ملی برگزار می‌شود.

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری اختتامیه طنز پهلو در فومن

دبیر اجرایی جشنواره‌های رسانه‌ای کشور گفت: از دوسال پیش این رویداد رسانه ای را تقویت کردیم، دوره هفتم آن به صورت ملی در سال گذشته برگزار شد و اختتامیه دوره هشتم آن نیز روز ۱۱ اردیبهشت در شهر فومن برگزار خواهد شد.

کافی اظهار داشت: بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره طنز و رسانه از سراسر کشور و استان‌های مختلف ارسال شده که میزان استقبال از این نظر ارسال آثار نسبت به دور هفتم افزایش دو برابری دارد.

دبیر اجرایی جشنواره‌های رسانه‌ای کشور گفت: ویژگی امسال و این دوره از برگزاری جشنواره طنزپهلو حضور طنزپردازان در فضای مجازی است.

کافی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی و مطابق با نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، در تلاشیم در این دوره از جشنواره طنزپردازان موثر رسانه‌ای از سراسر کشور را با خود همراه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا