برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای کشوری و استانی در اردبیل



ایسنا/اردبیل رئیس سازمان بسیج استان اردبیل گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای کشوری و استانی با حضور گسترده اهالی رسانه اردبیل مانند ادوار گذشته برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی لطفی 22 تیر در گفت و گو با ان با بیان اینکه این جشنواره در ۱۱ محور کشوری برگزار می شود، اظهار کرد: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی محورهای این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۱ قالب برگزار می شود، ادامه داد: فعالان رسانه‌ می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تحویل دهند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل محدویتی در ارسال آثار وجود ندارد و آئین اختتامیه روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

لطفی یادآور شد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل با همکاری حوزه هنری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، صدا و سیما، شهرداری اردبیل، ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و ستاد  امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: آثار ارسالی هر سال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل همچنین  آموزش شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله محورهای استانی این جشنواره اعلام کرد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا