برگزاری نشست مشترک هیئت مدیره خانه مطبوعات با رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست مشترک اعضای هیئت مدیره استان با رئیس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید داود موسویان، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: دو طرح فن آورانه آفت کش های گیاهی و آنتی بیوتیک های گیاهی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: مرکز خدمات تخصصی عسل و مرکز دست بافته های داری جهاد دانشگاهی در استان فعالیت دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مرکز غربالگری، پیشگیری و درمان در ایجاد و راه اندازی خواهد شد و مرکز طب سنتی جهاد دانشگاهی مجدداً احیا می‌شود.

موسویان تصریح کرد: مرکز ژنتیک در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، با توجه به اینکه معلولیت در این استان ۱۰.۵ درصد است در حالی که نرخ معلولیت در کشور ۴.۵ درصد می باشد، ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته جهاد دانشگاهی ایجاد و راه اندازی آزمایشگاه و مرکز ژنتیک استان کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار قرار داده است که برای تکمیل و بهره برداری نیاز به کمک و اعتبار دارد.

وی بیان کرد: جهت های لازم برای ان و خانواده‌های آنها آماده همکاری با خانه مطبوعات استان هستیم.

همچنین سید داوود موسوی منش، رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: خانه مطبوعات استان ۱۸۶ عضو اصلی و افتخاری دارد.

وی افزود: همچنین ۵ روزنامه، ۱۴ هفته نامه دو هفته نامه و ماهنامه، ۱۵ سرپرستی خبرگزاری و ۱۱۵ سایت خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، موسوی منش با بیان اینکه یکی از رسالت های جهاد دانشگاهی کار فرهنگی است اظهار کرد: انتظار داریم جهاددانشگاهی در زمینه آموزش خبرنگاران و خانواده های آنها همکاری و مساعدت لازم را با خانه مطبوعات داشته باشد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا