برگزاری نشست سالانه سردبیران ایسنای سراسر کشور در تهران



/تهران گردهمایی دو روزه سردبیران ایسنای سراسر کشور با حضور مدیران و سردبیران خبری امروز ۲۲ تیرماه با حضور حامد ملک زاده، معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه آغاز به کار کرد.

دکتر محمدمهدی خیرجو، مدیرعامل ایسنا در گردهمایی مدیران و سردبیران خبری ایسنای سراسر کشور که در سالن جلسات دفتر مرکزی ایسنا در تهران برگزار شد، ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد به حاضران، خاطرنشان کرد: به همه همکاران اداره استان‌ها و همکاران‌شان در سراسر کشور که با وجود کمبودها بهترین عملکرد را داشتند خداقوت می‌گویم و از آنها قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت بازسازی و نوسازی فرهنگی و رسانه‌ای کشور  تاکید کرد: مکلف هستیم که بررسی کنیم‌  چگونه می‌توانیم شعار ایسنا که بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رساندن اخبار مفید و اگاهی بخش  به مردم است را محقق کنیم تا باعث نشاط اجتماعی شود.

وی ادامه داد: درست است که می‌گویند خبر خوب، خبر بد است اما هنر ما این است که خبر خوب به مردم بدهیم و نقد را با جنبه‌های مثبت و ایجابی مطرح کنیم.

خیرجو با تشریح عملکرد ایسنا یادآور شد: ایسنا ار لحاظ مخاطب و تعداد اخبار منتشر شده جزء بهترین‌های کشور است و جزء رسانه‌های برتر از لحاظ بازدید و تعداد اخبار منتشر شده است.

جلال خالقی، مدیر اداره کل اخبار استان‌ها در ایسنا  نیز در این گردهمایی ضمن خوشامدگویی به ایسنایی‌های سراسر کشور  با خاطرنشان کردن این نکته که ما در استان‌ها یک خانواده‌ایم، تصریح کرد: درست است که همگی ما به ایسنا آمدیم و روزی می‌رویم، اما آنچه که می‌ماند ایسناست.

وی عنوان کرد: وظیفه ما پاسخگویی به مردم و شهداست و باید وجدانمان پیش خدا و مردم راحت باشد.

خالقی، نگاه ایسنا در استان‌ها را اولویت در پرداختن به اخبار توسعه و نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی و خدمات ارائه شده، عنوان و تصریح کرد:  ضمن اینکه هویت منتقد خودمان را حفظ کنیم، نگاه اجتماعی باید به سمت فضای امید برود.

وی ادامه داد: نگاه اخبار در استان‌های ایسنا به سوی توسعه اقتصادی ایجاد شده و مشارکت‌های سیاسی برای حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی مجلس است.

زهرا حیدری، مدیر اجرایی اداره اخبار استان‌ها در ایسنا نیز از  ان و سردبیران خبری استان‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم تقدیر کرد و افزود: سردبیران ایسنا در استان‌ها از بهترین‌ها در میان نیروهای رسانه در استان خودشان هستند و در شرایط سخت به خوبی کار کردند؛ چه آنها که به بخش‌های دیگر جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمت  رفتند و چه آنها که تازه به ایسنا پیوستند و برای ارائه بهترین کار تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: ایسنا در استان‌ها انتخابات زیادی را از سرگذرانده است و تاکنون موفق بوده و در طی این سال‌ها با یاری سردبیران و خبرنگاران ایسنا در همه استان‌ها توانستیم  خدمت کوچکی به نظام و اخبار بی‌نقص ارائه کنیم.

گردهمایی دو روزه ایسنایی‌ها در سراسر کشور با حضور مدیران و سردبیران خبری امروز ۲۲ تیرماه با حضور حامد ملک‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه آغاز به کار کرد.

در این گردهمایی، ابتدا حامد ملک زاده، معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به تغییر و تحولات دنیای رسانه در داخل و خارج کشور پرداخت و ضمن شنیدن نظرات سردبیران خبری ایسنا در استان‌ها راهبردها و سیاست‌های خبری دولت سیزدهم را تشریح و پیشنهادهایی برای بهبود عملکردها و نوسازی مجموعه رسانه ها در سراسر کشور ارائه کرد.

نشست سالانه دفاتر استانی ایسنا با هدف هم‌افزایی، هماهنگی بیشتر و اطلاع‌رسانی از سیاست‌های جدید خبری برای حضور موثرتر در سپهر رسانه‌ای کشور و اجرای بهتر رسالت خبری در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و … در سطح کشور برگزار شده است.

ایسنا در سراسر کشور، ۳۱ سایت منطقه ای دارد که با حدود ۳۰۰ نفر،  روزانه مسئولیت حدود ۴۰ درصد از اخبار انتشار یافته بر روی خروجی را به عهده گرفته است و این مجموعه خبری تلاش می‌کند اخبار دقیق و آگاهی بخش از وقایع رخ داده در کشور را روایت کند.
انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا