برگزاری جشنواره «رسانه و آموزش و پرورش» در کهگیلویه و بویراحمد


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره اطلاع رسانی و آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره « و » در استان خبرداد.

سید ولی موسوی روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱  در نخستین نشست هم اندیشی با ی کهگیلویه و بویراحمد با موضوع اطلاع رسانی در آموزش و پرورش گفت: گستردگی جامعه مخاطبان در آموزش وپرورش می طلبد روابط عمومی در راستای اقناع سازی افکار عمومی تعامل موثر و سازنده ای با رسانه‌ها داشته‌ باشد.

وی با بیان اینکه اولویت اول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان تعامل با رسانه ها در موضوعات مختلف خواهد بود، افزود: از پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه برای پویایی آموزش و پرورش استقبال خواهیم کرد .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: روابط عمومی حافظ نظام درونی و بیرونی است و فارغ از نگرش‌ها و سلایق با رسانه ها ارتباط خواهیم داشت و اتاق خبر و رسانه را در آموزش و پرورش راه اندازی خواهیم کرد.

موسوی از برگزاری جشنواره رسانه و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران، روابط عمومی آموزش وپرورش را خانه‌ خود بدانند و آماده همکاری و تعامل با خبرنگاران خواهیم بود.

وی توجه به خبرنگاران در استان و شهرستانها و مناطق را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش شناسایی و برای آنها برنامه خواهیم داشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل با صدا وسیما را رویکرد روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و تاکید کرد: برنامه های متخلفی با صدا وسیما در راستای اطلاع رسانی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان خلاق طراحی و برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، موسوی بیان کرد: در روابط عمومی آموزش و پرورش تلاش می کنیم صدای معلمان، دانش آموزان در اقصی نقاط استان باشیم و از طرفی خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران اداری را نیز منعکس نماییم.

گفتنی است که در این نشست سرپرستان خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، فارس، پانا، برنا و تابناک ضمن تشکر از فعالیت‌ها و نگاه تحولی روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خویش در رابطه با تعامل و همکاری بیشتر با آموزش و پرورش و اطلاع رسانی در این زمینه‌ پرداختند.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا