برگزاری اولین یادواره خبرنگار شهید خراسان جنوبی ششم خردادماه



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مهدی کاظمی فرد دوشنبه شب در جمع رسانه‌های خراسان جنوبی اظهارداشت: محمدرضا فرهادی یکی از شهدای خراسان جنوبی و جزو شهدای هستند که پنجم خردادماه سالروز شهادت این شهید بزرگوار است.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهید فرهادی در استان خبر داد و گفت: روز شنبه ششم خرداد به مناسبت سالگرد این شهید بزرگواره نخستین یادواره این شهید بزرگوار در مرکز استان برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، جامعه رسانه‌ای و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند در سالن غدیر بیرجند برگزار می‌شود.

کاظمی فرد یادآور شد: نخستین یادواره شهید فرهادی با همت گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران برگزار خواه د شد.

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی با اشاره به اینکه سخنران محوری این مراسم دکتر صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

کاظمی فرد ادامه داد: تجلیل از خانواده شهید و اجرای برنامه‌های فرهنگی و روایتگری دفاع مقدس از برنامه‌های جانبی این مراسم است.

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی به فعالیت‌های گروه جهادی شهید فرهادی اشاره داشت و یادآور شد: این گروه از سه سال پیش با همراهی و همکاری خبرنگاران و اهالی رسانه فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون فعالیت‌های متنوع فرهنگی در حوزه اطلاع رسانی، جهاد تبیین، خدمات اجتماعی عام المنفعه داشته است.

شهید محمدرضا فرهادی تنها پسر خانواده فرهادی بود که با وجود سن کم دفاع از دین و کشور را بر دل مشغولی‌های جوانی برگزید و در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است شهید محمدرضا فرهادی پنجم خرداد سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا