برخی مدیران دید سنتی دارند



ایسنا/ مدیرکل استان زنجان گفت: متاسفانه برخی مدیران علی‌رغم اینکه دنیا روز به روز در حال تغییر است، دید سنتی به مسائل مختلف از جمله مباحث ی دارند.

امرالله حسنی ظهر امروز (۲۶ مردادماه) در بازدید از جهاددانشگاهی زنجان، با حضور در ایسنا، در رابطه با دید سنتی مدیران، اظهار کرد: برخی از مدیران از دید سنتی بیرون نیامده‌اند، در حالی که دنیا روز به روز در حال تغییر است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیران ذهنیت به روزی نداشته باشند، نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، افزود: اکنون فرهنگ و هنر در رده بیستم به پایین قرار دارد، در حالی که مقام معظم رهبری فرهنگ را مانند هوا می‌دانند که در صورت نبود، آن فرد دچار مشکل می‌شود.

این مسئول با اشاره به درآمدزایی صنعت هالیوود، گفت: باید از افرادی که فعالیت‌های فرهنگی می‌کنند، حمایت کرد. مشکل اصلی در حوزه فرهنگ، فروش محصول بوده و این در حالی است که استعدادهای فراوانی در این حوزه وجود دارد و باید با در مسیر قرار دادن این افراد، شرایط را برای اشتغال آن‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه مجموعه جهاددانشگاهی فعالیت خوبی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی داشته و اقدامات خوبی نیز در این مجموعه انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بهره لازم را برد و جوانان فعال در این حوزه را حمایت کرد که قطعاً این امر مزایای فراوانی را به همراه دارد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا