بخش بزرگی از امیدآفرینی جامعه مدیون رسانه‌هاست



ایسنا/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بخش بزرگی از امیدآفرینی جامعه مدیون ‌هاست.

اصغر حاج‌علی‌اکبری امروز (شنبه ۷ بهمن ماه) در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی برنامه‌های زنجان، با بیان اینکه رسانه ابزار مهم امیدآفرینی است، اظهار کرد: بخش بزرگی از امید آفرینی جامعه مدیون رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب در دوران ویژه‌ای قرار داریم به طوری که همه جریان‌ها و رسانه‌های استکباری بر علیه این کشور قلم‌فرسایی می‌کنند، ادامه داد: رسانه‌های دشمن همه تلاش خود را به کار بسته‌اند که   دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و آنها را کوچک و در مقابل مشکلات را بزرگ جلوه دهند.

حاج‌علی‌اکبری با توضیح اینکه در مقابل این اقدام یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها این است که بسترها را برای تربیت نسل نو به کار گیرند، ادامه داد:  این امر گام مهمی در راستای ادای دین به شهدای انقلاب است که با خون خود وفاداریشان به انقلاب را ثابت  رساندند و ما نیز باید با قلم، تلاش و اخلاص دین خود را به شهدا ادا و پرچمدار خون آنان باشیم.

وی با توضیح اینکه از رسانه‌ها درخواست داریم با تبیین ویژگی خاص دهه فجر امسال و انعکاس دستاوردهای ملت ایران در ۴۵ سال گذشته قلم‌فرسایی و بازتاب مناسبی از این ایام داشته باشند، گفت: یک از ویژگی‌های خاص دهه فجر امسال این است که این ایام پیش درآمدی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و است.

این مسئول یادآور شد: ما که در چارچوب این نظام فعالیت کرده و از آب و خاک این مملکت ارتزاق می‌کنیم و زندگی خود را در آن می‌گذرانیم، وظیفه داریم که بر مبنای ارزش‌های الهی و فطری منطبق بر آموزه‌های دینی که حضرت امام منادی و پرچمدار آن بودند یک بازخوانی برای نسل جدید داشته باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که نسل جدید ما تشنه معارف الهی و منطبق با فطرت آموزه‌های و معارف انقلاب اسلامی ماست، ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت هنر و رسانه بهترین روش‌ و بهترین ابزار را برای تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا