با انصاف قلم بزنید و حرمت ها را رعایت کنید



ایسنا/کرمان امام جمعه کهنوج خطاب به گفت: در نوشتن ها تقوا را سرلوحه ی کار قرار دهید و حرمتها و حریم‌ها را رعایت کنید.

حجت الاسلام احمد نجنو ۲۴ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت پاسداشت ۱۷ مرداد ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و شهید صارمی گفت: با شهادت شهید صارمی روزی به بلندای تاریخ به نام خبرنگار ثبت شده که همین موضوع رسالت شما را سنگین تر می کند.

وی یادآور شد: امروز رسالت اصلی خبرنگاران تبیین جهاد مورد سفارش حضرت آقا بابت دستاوردهای انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی است.

نجنو بر رعایت تقوا تاکید کرد و افزود: در نوشتن ها تقوا را سرلوحه ی کار قرار دهید. حرمتها و حریم‌ها را رعایت کنید تا از کاه، کوه و یا از کوه کاه ساخته نشود و مواظب باشید در نوشته هایتان مصلحت ها و شان و شخصیت ها ترور نشود و باعث تفرقه ی یک قوم و طایفه و حتی دو نفر نگردد و البته این به آن معنا نیست که اصلا چیزی ننویسید.

امام جمعه کهنوج با یادآوری اهمیت نوشتن از نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره که فرمودند: “من امیدوارم بشر به رشدی برسد که مسلسل ها را به قلم تبدیل کند”، اهمیت و جایگاه قلم را متذکر شد.

در ادامه اصغر سنجری فرماندار کهنوج اظهار کرد: خبر مانند گلوله ای است که سریع رها می شود و افکار و اذهان مردم را جهت می دهد اما این اخبار باید صحیح و شفاف و با ذکر منبع موثق باشد زیرا در غیر این صورت در مسیر انحرافی قرار می گیرد و ممکن است باعث سوء برداشت شود .

وی از پوشش ای سفر هیئت دولت به جنوب استان کرمان خصوصا سفر وزیر ارشاد اسلامی به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور به کهنوج تقدیر کرد و گفت: تاخیر در برگزاری  بزرگداشت روز خبرنگار بابت تقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در این جلسه  خبرنگاران مطبوعات، پپایگاه‌هاییخبری تحلیلی و فعالان فضای مجازی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در پایان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا