«ایسنا» رسانه‌ای دقیق و مردمی است


ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه های ضمن قدردانی از زحمات اصحاب در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه، گفت: ایسنا رسانه‌ای دقیق، سریع و همراه مردم است.

صبح امروز(چهارشنبه 12 مرداد) در آستانه ضمن حضور در دفتر ایسنا، با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار، گفتگو و تبادل نظر کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با اشاره به اینکه تعاملات ایسنا با اداره کل فرودگاه‌های استان را بسیار خوب دانست و اظهار کرد: این رسانه حتی در برخی موضوعات به کمک ما آمده که هم ما و هم مردم عزیز قدردان زحمات این رسانه هستند.

«علی متانت»، ایسنا را رسانه‌ای همراه و با قابلیت اطلاع رسانی سریع و دقیق اعلام کرد و افزود: خبرنگار زبان گویای مردم است و در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی نیز نقش و رسالت رسانه ها مهم و ارزشمند است، این رسانه همراه مردم است و در امر اطلاع رسانی به حل مشکلات مردم توجه دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما در صنعت فرودگاه استان گلستان تأمین ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران است، بیان کرد: از دیدگاه ما سلامت و جان مسافر بیش از انجام یک پرواز در اولویت است و زمانی که در این بخش گلایه هایی از سوی مسافران مطرح می شود درایت و هوشمندی اصحاب رسانه مسئله مهمی است چراکه انتشار برخی اخبار جز تشویش و خدشه‌دار کردن اعتماد مردم نتیجه دیگری ندارد.

مدیرکل با تاکید بر اینکه همواره معتقد بوده ام که رسانه ها می توانند به افزایش امنیت روانی در صنعت هوانوردی و ماموریت و رسالت های ما کمک شایانی کنند، ادامه داد: انتظار ما این است که همه رسانه ها هموچون برخی از خبرگزاری های رسمی همچون ایسنا قبل از انتشار خبرهای هیجانی و گلایه مندی ها استعلام صحت و سقم ماجرا و دلایل کارشناسی را نیز از متولیان امر و همچنین کارشناسان صورت دهند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند وقفه در فعالیت در حال آماده سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا