«ایسنا» رسانه‌ای خلاق و صادق است/ مدیر فراری از رسانه توانمند نیست


ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خلاقیت، پیگیری مستمر، سرعت عمل، خلاقیت و صداقت را از ویژگی های بارز دانست.

حسینعلی خواجه‌مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز(یکشنبه 23 مرداد) به مناسبت ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: بزرگترین خبرنگار عالم حضرت زینب(س) است که را ماندگار کرده و امان با تأسی از این بانوی بزرگ به امر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می پردازند.

«حسینعلی خواجه‌مظفری» با بیان اینکه جایگاه هر خبرنگار را عملکرد وی مشخص می کند، افزود: اگر خبرنگار برای خبر و محتوای خبر کار کند قطعاً موفق می‌شود و کار او نیز ماندگار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت نقد سازنده و مطالبه‌گری اصحاب رسانه، بیان کرد: امروز دیگر آن شیوه خبررسانی که خبرنگار فقط بخواهد زبان مدیر مربوطه باشد جواب نمی دهد، به نظر می رسد امروزه باید شیوه اطلاع‌رسانی‌ها و خبررسانی‌ها تغییر کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان رسانه را یکی از فاکتورهای رشد و توسعه اقتصادی دانست و متذکر شد: تحقق این مهم مشروط به آن است که از رسانه استفاده صحیح شود.

خواجه‌مظفری با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند، تأکید کرد: مدیری که از پاسخگویی فرار می کند توانمند نیست چراکه مدیر توانمند دل را به دریا می زند و به سخت ترین سوالات هم پاسخ می دهد گرچه اکثر مواقع انتقادات رسانه‌ها موجب پیشرفت و توسعه مدیر یا دستگاه مربوطه می شود.

وی نقش اصحاب رسانه در رشد و توسعه هر جامعه ای را سنگین و مهم دانست و تأکید کرد: گاهی اوقات ورود رسانه ها برخی از چالش ها و مشکلات بزرگ را حل می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خلاقیت، پیگیری مستمر، سرعت عمل، خلاقیت و صداقت را از ویژگی های بارز خبرگزاری ایسنا دانست و متذکر شد: خبرگزاری ایسنا از پتانسیل دانشجویان رشته های مختلف استفاده می کند که خود زمینه‌ساز خلاقیت و نوآوری بیشتر این رسانه است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا