اولین پروانه فعالیت مؤسسه مطبوعاتی در خراسان جنوبی صادر شد



ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین پروانه فعالیت موسسه ی استان از سوی و اطلاع‌رسانی صادر شد.

محمود رمضانی، امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه به رسانه‌های گروهی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اولین پروانه فعالیت موسسه مطبوعاتی این استان برای گروه رسانه‌ای “پیام خاوران” در حوزه رسانه‌ای صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی افزود: تولید محتوا در همه قالب‌ها از جمله خبر، گزارش، گفت و گو، مقاله، عکس، ترجمه و چندرسانه‌ای، انتشار رسانه‌های عمومی، تخصصی، اختصاصی یا نشریات داخلی اعم از مکتوب و الکترونیک (پس از کسب مجوز) از اهداف تأسیس این موسسه مطبوعاتی در استان خراسان جنوبی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: خدمات روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و ارائه مشاوره رسانه‌ای به اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت رسانه‌ای و ارائه خدمات فنی هنری از قبیل گرافیک، صفحه‌آرایی، حروف‌چینی، تصحیح و مدیریت هنری از دیگر اهداف تأسیس این موسسه مطبوعاتی است.

بنابر آمار هم اکنون ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا