انتخابات خانه مطبوعات به 13 بهمن موکول شد/ فعالین رسانه در این تشکل عضو شوند



ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تاخیر در برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان خبر داد و افزود: این انتخابات به روز 13 بهمن موکول شده است.

بهرام فاضلی در گفت و گو با خبرنگاران ایسنا و ایرنا با اشاره به تاخیر در برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان، گفت: این انتخابات قرار بود امروز (24 دی) برگزار شود که به دلیل مشکل در سرور مرکزی برگزاری این انتخابات به روز 13 بهمن ماه موکول شد.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات کرمانشاه جزو خانه های مطبوعات بی حاشیه در کشور است، گفت: حقیقتا خانه مطبوعات استان همواره همراه رسانه ها و دستگاه های اجرایی استان بوده است.

وی با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: در کنار مزایا و خوبی های خانه مطبوعات، باید نواقص و کاستی های آن را هم بیان کرد و مهم ترین مشکل به اساسنامه آن برمی‌گردد.

وی افزود: معتقدم باید در اساسنامه خانه مطبوعات سقفی برای حضور افراد در هیات مدیره خانه مطبوعات قرار داده شود تا از این طریق افراد دیگر هم بتوانند در این مسئولیت حضور پیدا کنند.

فاضلی اظهار کرد: نبود سقف برای حضور دوره ای افراد در هیات مدیره خانه مطبوعات موجب شده راه برای حضور افراد و ایده های جدید و جوان بسته باشد و به نظرم خود اعضای خانه مطبوعات باید این مسئله را در سطح کشوری مطالبه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 20 روز تا برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات باقی مانده گفت: در تلاش هستیم تا طی این مدت شرایطی فراهم کنیم که افراد دیگری که اطلاع نداشته‌اند بتوانند برای شرکت در این انتخابات کاندیدا شوند.

وی افزود: همچنین از اعضای خانه مطبوعات درخواست داریم تا پیگیر شده و شرایطی فراهم کنند تا سایر اصحاب رسانه که هنوز به عضویت خانه مطبوعات درنیامده اند و مشکلاتی در این زمینه دارند، مشکلشان رفع شده و سریعتر به عضویت خانه مطبوعات درآمده و بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

فاضلی با بیان اینکه حداقل 400 فعال رسانه ای در استان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد تنها 97 نفر عضو خانه مطبوعات هستند و این یعنی یک چهارم اصحاب رسانه استان در این خانه عضویت دارند، لذا باید راه برای حضور مابقی فعالان رسانه ای در خانه مطبوعات استان فراهم شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا