امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم»


معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان فضای مجازی داخلی و خارجی تا پایان روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و… به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

براین اساس، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی می‌توانند با ورود به سامانه ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی qoqnous.pressfestival.ir  و ثبت مشخصات، آثار منتشر شده خود را برای دبیرخانه این پویش سراسری ارسال کنند.

همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: [email protected] ارسال نمایند.

آثار ارسالی پس از مهلت تعیین شده، از سوی هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و از صاحبان آثار برتر با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به‌عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09369510524 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا