امضای تفاهم‌نامه همکاری میان خانه مطبوعات و آموزشگاه ولیعصر ناجا



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری و آموزشی میان استان آذربایجان شرقی و آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر (عج) نیروی انتظامی در تبریز برگزار شد.

سردار ابوالفضل شاهبازی فرمانده آموزشگاه حضرت ولیعصر (عج) در تبریز در این نشست با تأکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای کارکنان، پرسنل و سربازان نیروی انتظامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اظهار داشت: با گسترش ارتباطات و اطلاعات در فضای مجازی؛ بیش از پیش نیازمند سواد رسانه‌ای هستیم.

وی با بیان این‌که بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی برای ارتقای سطح دانش خادمان مردم در نیروی انتظامی جزو اولویت‌های کاری بوده است، افزود: در این راستا تفاهم‌نامه منعقد شده با خانه مطبوعات آغاز راهی برای اقدامات گسترده در حوزه آموزشی و اطلاع رسانی است.

فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر (عج) نیروی انتظامی در تبریز با اشاره به این‌که رسانه‌های مکتوب و مجازی استان فرصتی برای توسعه هستند، گفت: خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی نیز توانسته در تعامل با نهادهای نظامی، انتظامی، دولتی و غیردولتی به رسالت خطیر خود در این عرصه عمل نماید.

همچنین مرتضی شفیعی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی این تشکل جامع رسانه‌ای پرداخت و اظهار داشت: تاکنون ده‌ها دوره آموزشی، کارگاه و نشست پژوهشی در موضوعات مختلف به همت خانه مطبوعات برگزار شده که خروجی این فعالیت‌ها در ارتقای سطح کیفی رسانه‌های استان مشهود است.

وی با بیان این‌که تعامل و همکاری با نهادهای نظامی و انتظامی در کنار دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی جزو تکالیف اساسنامه‌ای خانه مطبوعات محسوب می‌شود، گفت: در این راستا با بهره مندی از اساتید بومی؛ حداکثر ظرفیت آموزشی خود را معطوف به ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان قرار داده‌ایم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا