اعضای هیأت مدیره خانه‌مطبوعات استان همدان مشخص شد



ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: استان امروز -سه‌شنبه ۲۸ آذر- به صورت الکترونیکی برگزار شد و هیأت مدیره جدید این تشکل برای سه سال آینده انتخاب شدند. 

مسعود ویژه اظهار کرد: انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد و هیأت مدیره برای مدت سه سال و هیأت بازرسی برای مدت یک‌سال انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش مدیران مسئول یدالله طاقتی‌احسن با ۱۰۸ رأی و زهره پوروهابی با ۹۴ رأی به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب شدند و محمدرضا بیاناتی با ۵۳ رأی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش خبرنگاران رضا زنداسرار با ۱۲۱ رأی، مهرداد حمزه با ۸۷ رأی و فرشید گل‌محمدی با ۸۵ رأی به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب و عبدالرحمن رأفتی با ۸۴ رأی و مریم مقدم با ۸۲ رأی به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند. 

ویژه اظهار کرد: سعید افقی با ۱۰۲ رأی در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها انتخاب و میلاد فضلیان با کسب ۶۹ رأی عضو علی البدل شد.

وی ادامه داد: در قسمت نمایندگی روزنامه‌های سراسری نیز اهالی رسانه استان همدان با ۷۸ رأی مسعود پورصالحی را معرفی کردند و مجید ملکیان هم با کسب ۵۴ رأی جایگاه علی البدلی را از آن خود کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: براساس نتایج حاصل شده مجید مختاری با ۱۱۰ رأی و سعید طاهری با ۷۶ رأی در این دوره بازرسان خانه مطبوعات استان همدان شدند و عضو علی البدل این بخش نیز مجید بیات با ۷۵ رأی است. 

وی اظهار کرد: طبق اساسنامه، از بین اعضایی که عضو سامانه خانه مطبوعات هستند، باید یک نفر از سرپرستان خبرگزاری‌ها، یک نفر از سرپرستان روزنامه‌های سراسری، دو نفر از مدیران مسئول رسانه‌های محلی و سه نفر از بین خبرنگاران برای عضویت در هیات مدیره انتخاب ‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، خانه مطبوعات و رسانه‌ها فراگیرترین و بزرگترین تشکل صنفی رسانه‌ای کشور با بیش از ۱۰ هزار عضو است که فعالان همه رسته‌های رسانه‌ای با رعایت شرایط عضوگیری در اساسنامه، می‌توانند به عضویت این تشکل درآیند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا