اصول برنامه‌ریزی در روابط عمومی (ضمن خدمت)

 
امروزه ایران در معرض تحولات گسترده و عمیقی قرارگرفته ومسائل مهمی را پیش ‌رو دارد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌های این تحولات، شتاب سریع رویدادهای نوینی است که پیرامون ما به وقوع پیوسته و هم‌چنان در حال وقوع است. در این میان ارتباطات و تحولات سریع در حوزه اطلاعات، نقشی انکارناپذیر بر دگرگونی‌ها دارند. در این وضعیت، روابط ‌عمومی‌ها کمک می‌کنند تا از طریق مشارکت و ایجاد تفاهم متقابل بین گروه‌های مختلف، سازمان‌ها را به اتخاذ تصمیمات مؤثرتر وادارند، که از کارکردهای بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شوند.

روابط ‌عمومی‌ها می‌توانند موجبات هماهنگی بین سیاست‌های فردی و عمومی را فراهم کنند و از این طریق اعتماد عمومی را ایجاد و مشارکت همگانی را محقق سازند. از سوی دیگر عدم توجه به فرآیندهای برنامه‌ریزی در روابط ‌عمومی‌ها، به عنوان یکی از آسیب‌های عمده روابط ‌عمومی مطرح است. اجرای این دوره می‌تواند تا حدودی نقاط ضعف روابط ‌عمومی‌ها را از بین ببرد.

هدف:
– آشنایی با رویدادهای جاری .
– آشنایی با برنامه‌ریزی در روابط عمومی.
– آشنایی با نحوه اجرای برنامه ارتباطی در روابط عمومی.
– آشنایی با ارزیابی برنامه‌های ارتباطی در روابط عمومی.

جهت ثبت نام با شماره 02166057992 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا