استمرار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی؛ ۲ رکن مهم اقدامات فرهنگی



ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل گفت: اقدامات فرهنگی باید استمرار داشته و تمام ظرفیت‌های مردمی و نظام در اجرای آن به‌کارگیری شود.

علی فرخنده، امروز پنج شنبه ۱۰ آذر در مراسم تجلیل از ‌ها و خبرنگاران برتر در پوشش «» و رونمایی از پوستر چهارمین «جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی» اظهار کرد: رهبری در گام دوم انقلاب، شکستن محاصره تبلیغاتی را مطرح می‌کنند که می‌طلبد مورد توجه فعالان عرصه فضای مجازی و اصحاب رسانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی افزود: از رسانه‌ها خواستاریم اهم راهبردهای فرهنگی برای تقویت سلامت و آرامش اجتماعی مورد توجه قرار داده و هرچه بیشتر در حوزه آگاهی بخشی عمومی و تنویر افکار عمومی به منظور ارتقای سطح امید در جامعه قلم فرسایی کنند.

فرخنده اظهار کرد: اگر قرار است در حوزه رسانه فعالیت فنی، مبنایی و جریان سازی شکل گیرد، باید ظرافت‌ها و جزئیات خبر برای اثرگذاری هر چه بیشتر در ذهن مخاطب، مورد توجه باشد.

وی با اشاره به لزوم توانمند سازی رسانه‌ها در حوزه مقدماتی، بیان کرد: باید خروجی همه برنامه‌ها در حوزه‌هایی اعم از توانمندسازی‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاهی اعتماد ملی و جلب رضایت و اعتماد مردم باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تکیه و اساس و کلید واژه گام دوم انقلاب امید آفرینی است، تصریح کرد: کار فرهنگی زمانی اثر بخش است که تنویر افکار عمومی برای تقویت امید در جامعه را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا