استفاده از ظرفیت رسانه‌ برای تبیین اقدامات ادارات استانداری تهران



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی در جلسه بررسی عملکرد یک ساله معاونت هماهنگی امور اقتصادی و برنامه‌های پیشنهادی در خصوص «جهش تولید» که به ریاست محمد علی مهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و سایر مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه برگزار شد، با تاکید بر نقش مهم رسانه بر فرهنگ و اقتصاد جامعه اظهار کرد: هر اقدام اقتصادی دارای یک فرهنگ است که تبیین آن بر عهده رسانه می‌باشد.

صائبی با بیان اینکه اساساً رسانه‌ها فرهنگ ساز هستند، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت و حضور در اداره کل روابط عمومی استانداری تهران موضوع فرهنگ سازی با استفاده از رسانه و تدوین و پیوست رسانه در دستور کار بوده است.

وی در ادامه به فعالیت این اداره کل در خصوص تهیه موشن گرافیک و برنامه‌های تولیدی در خصوص اقدامات مختلف ادارات کل استانداری تهران خبر داد و عنوان کرد: این اقدامات با رویکرد فرهنگ سازی و ضرورت داشتن پیوست رسانه‌ای مورد تاکید دولت و مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به دغدغه‌های مطروحه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی، در خصوص ضرورت داشتن پیوست‌های رسانه‌ای اقدامات ادارات، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری تهران آمادگی کامل دارد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های مکتوب، صدا و سیما، شبکه تهران و رادیو به تبیین اقدامات بپردازد.

صائبی انعکاس صحیح و شفاف اخبار و اطلاعات حوزه اقتصادی را در خنثی سازی اخبار نادرست بسیار مؤثر و مهم دانست و تاکید کرد: رسانه بازوی قدرتمند دولت در تبیین خدمات محسوب می‌شود و در این زمینه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا اطلاع رسانی به بهترین شکل انجام شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه مصوب شد که ادارات کل استانداری تهران، ظرف مدت دو هفته اقدامات، برنامه‌ها و دستاوردهای خود را برای تهیه و تدوین موشن گرافیک و تولید برنامه ارائه کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا