ارتباط مؤثر مهمترین کارکرد روابط عمومی است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، آیت الله صبح یکشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: ارواح انسان‌ها مثل یک لشکر است و ارتباط میان اجسام را برقرار می‌کند و هرکدام از نظر روحی به ساماندهی رسیده باشد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

در ادامه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه می‌توانند روح‌ها را به هم نزدیک کرد این در حالی است که نمی‌توان با دستور نسبت به کنترل و اجرای برنامه‌های روابط عمومی اقدام کرد.

وی تاکید کرد: ارتباط مؤثر زمانی قابل دسترس خواهد بود که بتوان قلوب را به هم نزدیک کرد از این رو روابط عمومی‌ها این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

امام جمعه ادامه داد: حس خلق یکی از معیارهایی است که باید تمامی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دارا باشند از این رو باید با این ویژگی نسبت به معاشرت با دیگران اقدام کرد.

او افزود: یکی از عناصر مهمی که بین فرهنگ ایرانی- اسلامی و فرهنگ غربی است موضوع عدالت محوری است اما ظلم را با پیرایه‌هایی که آن را به شکل عدالت نشان می‌دهد ارائه می‌کنند اما در فرهنگ ایرانی-اسلامی نسبت به ارائه عدالت در تمامی شاخص‌ها اقدام می‌کنند.

به گفته وی در برخی از ارتباطات تجاری به علت عجله برخی از اقداماتی انجام می‌شود که موجب از بین رفتن تعاملات می‌شود.

آیت الله دژکام تاکید کرد: نبود دروغ در گزارش‌ها و آمارهای دستگاه‌های اجرایی می‌تواند عاملی برای افزایش ارتباط میان مردم و ادارات و عاملی برای افزایش سرمایه اجتماعی است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا