تشنه انتقادات سازنده اهالی رسانه هستیم


ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تشنه شنیدن انتقادات سازنده اهالی رسانه استان هستیم.

دکتر محمدنبی احمدی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های استان با محوریت تعمیق تعامل دانشگاه و رسانه، با بیان اینکه رسانه ها باید مطالبه گری داشته باشند و ما هم پاسخگو خواهیم بود، گفت: از نقد رسانه‌ها استقبال می کنیم، زیرا می دانیم این انتقادات باعث بهبود امور دانشگاه خواهد شد.

وی از رسانه‌ها خواست انتقادات خود را پیرامون دانشگاه بی‌پرده مطرح کنند و عنوان کرد: تلاش ما این است خودمان را در معرض نقد رسانه‌ها قرار دهیم، زیرا معتقدیم نقد منجر به اصلاح امور خواهد شد.

احمدی با تاکید بر لزوم تقویت تعامل بین دانشگاه و رسانه، گفت: تاسیس دفتر ارتباط با رسانه را دنبال خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در کنار این، انتظار داریم رسانه‌ها افتخارات و ظرفیت‌های دانشگاه رازی را به گوش جامعه برسانند. کارهای بزرگی در دانشگاه صورت گرفته و ظرفیت های بسیاری در دانشگاه داریم که به خوبی به جامعه معرفی نشده و درخواست داریم رسانه ها برای معرفی این دستاوردها، به ما کمک کنند.

وی با اشاره به برخی ظرفیت های دانشگاه گفت: امسال در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری تنها دو دانشگاه کشور دو استاد برتر داشتند که یکی دانشگاه رازی کرمانشاه و دیگری دانشگاه تهران بود.

وی به افزایش تعداد دانشمندان پراستناد یک درصد و دو درصد جهان دانشگاه رازی طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین دانشگاه رازی اولین دانشگاه کشور بود که به پنجره واحد خدمات دانشگاهی متصل شد.

احمدی با بیان اینکه اساتید این دانشگاه توان انجام کارهای بزرگی برای حل مشکلات جامعه دارند و تاکنون نیز اقدامات موثری انجام داده اند، گفت: در حوزه های مختلف کارهای بزرگی توسط اساتید دانشگاه انجام شده که باید این کارها را به جامعه معرفی کنیم تا موجب ایجاد امید در جامعه شود.

در این نشست که با حضور دکتر زینی وند معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه و دکتر امین زارع مدیر حوزه ریاست برگزار شد، مدیران رسانه های استان هم به بیان نظرات خود جهت تقویت ارتباط رسانه و دانشگاه پرداختند.

تشنه انتقادات سازنده اهالی رسانه هستیم

تشنه انتقادات سازنده اهالی رسانه هستیم

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا