با جان و دل بازی در «ترور» را پذیرفتم



جعفر دهقان که این روزها در حال بازی در سریال «ترور» سریالی با موضوع ترور نافرجام شهید سردار سلیمانی است، از حضورش در سریال «سلمان فارسی» خبر داد.

این بازیگر در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به نقشش در سریال «ترور» که قرار است نقش یکی از دوستان شهید حاج قاسم سلیمانی را ایفا کند، خاطرنشان کرد: این سریال مجموعه‌ای هشت قسمتی است و موضوعی امنیتی دارد. قرار است به همین شکل جلو برود و اگر شرایطش مهیا باشد بخش دوم آن هم ساخته خواهد شد. این کار درباره شهدا و در مورد افرادی است که ما به آنها خیلی بدهکاریم و همکاری ما با این پروژه به نوعی ادای دین است.

این بازیگر ادامه داد: امیدوارم سریال «ترور» کار خوبی از آب دربیاید؛ برخلاف خیلی از کارهای دیگر که مضمون آنها امنیتی است اما شاید آن‌طور که باید موفق نبوده‌اند. ترور سریالی خاص‌تر است؛ چراکه درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و ما خودمان را نسبت به این شهدا و فردی مثل حاج قاسم بدهکار می‌دانیم. من خودم وقتی صحبت این کار پیش آمد و عنوان شد که برای حاج قاسم است با جان و دل پذیرفتم. با توجه به اینکه سر کار دیگری بودم و ممکن بود تداخل پیدا کند اما باعث افتخارم بود که این کار را انجام دهم و ادای دینی نسبت به حاج قاسم باشد.

دهقان درباره نقشش در سریال «ترور» توضیح داد: نقش یکی از دوستان حاج قاسم را بازی می‌کنم و با توجه به اینکه حدود ۲۰ روزی است کار شروع شده است، قرار است چند روزی با عوامل در کرمان ادامه کار تولید شود و من هم قرار است در آنجا باشم.

زمانی بود «اصحاب کهف» تمام می‌شد، «یوسف پیامبر (ع)» را داشتیم

او که اولین همکاری‌اش با تهیه‌کننده و کارگردان «ترور» است، یادآور شد: این همکاری را به فال نیک می گیریم و امیدواریم سریال جزو کارهایی باشد که مخاطب خاص خود را داشته باشد؛ با توجه به اینکه کمی هم تلویزیون کم مخاطب‌تر شده است و واقعا حرفی برای گفتن ندارد. امیدواریم با کارهایی از این دست و حمایت‌های مسئولان طوری برنامه‌ریزی کنند که سریال‌های زیادی آماده برای پخش باشد. زمانی بود پخش سریال «اصحاب کهف» تمام می‌شد، «یوسف پیامبر(ع)» را داشتیم، این تمام می‌شد، «مختارنامه» را داشتیم اما الان مدت‌هاست تلویزیون در سکوت به سر می‌برد. امیدواریم با ساخت این کارها شرایط تلویزیون کمی بهتر شود.

بازی در «گناه فرشته» و «سلمان فارسی»

جعفر دهقان از همکاری با حامد عنقا در سریال «گناه فرشته» نیز خبر داد و در این زمینه گفت: این سریال نیز حدود شش ماهی است در حال تولید است. سریالی با مضمون اجتماعی است و کارِ خوبی از آب درخواهد آمد. در آن کار نیز نقش متفاوتی دارم.

او که در اغلب کارهای انتخابی‌اش نقش‌های مثبت را ایفا کرده است، توضیح داد که در سریال «گناه فرشته» به نوعی ایفاگر نقش منفی است؛ دهقان در عین حال توضیح داد که پیشتر نقش‌هایی با کاراکتر منفی هم بازی کرده است اما نقش‌های مثبت بیشتر به چشم آمده است.

این بازیگر در پایان از همکاری‌اش با داود میرباقری در سریال «سلمان فارسی» نیز خبر داد و گفت: صحبت‌هایی شده است که در این سریال حضور داشته باشم اما فعلا نه و قرار است در مقطع زمانی دیگر و با آماده شدن دکور، در پروژه باشم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا