روابط عمومی‌ها خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر شنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بخشی از نارضایتی مردم به این دلیل صورت می‌گیرد که شاید واقعاً نمی‌دانند که چه خدماتی صورت گرفته است، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها می‌بایست خدمات ارائه‌شده در دستگاه‌ها و ادارات مختلف را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات انجام‌شده باعث امیدوار کردن مردم به‌نظام می‌شود، اضافه کرد: امروز خوشبختانه باوجود ابزار و فنّاوری‌های به‌روز می‌توان از آن برای اطلاع‌رسانی درست و به هنگام بهره برد.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه همان‌طور که گفتن دستاوردها مطلوب است اما در این خصوص نباید غلو و افراط‌وتفریط صورت گیرد، ابراز داشت: ارائه آمارهای اضافی، اشتباه تنویر افکار عمومی است بنابراین در وظیفه کاری روابط عمومی‌ها می‌بایست اخلاق رسانه‌ای ر رعایت کنند.

امینی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند ارتباط مردم را با رئیس اداره تسهیل کنند که البته شاید این امر در حیطه کاری وظایف یک روابط عمومی تعریف‌نشده باشد ولی این اقدام رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: بخشی از نارضایتی مردم از ادارات به دلیل توجیه نبودن آن‌ها از اقدامات و وظایف دستگاه موردنظر است، افزود: بهترین خدمتی که می‌توان به مردم ارائه کرد توجیه آن‌ها در جلو در ادارات پرتردد و پر رفت و آمد است لذا این اقدام می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا