تولید مستندی درباره دونالد ترامپ



مستندی با هدف نقد دکترین سیاست خارجی دونالد ترامپ و تاثیر خودشیفتگی و ثروت‌اندوزی او بر این دکترین در شبکه پرس‌ تی‌وی تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب ضمن مروری بر عملکرد دونالد ترامپ در سیاست خارجی و بهت و حیرت دوستان و دشمنان آمریکا و نخبگان سیاسی این کشور از این موضوع به تغییر معاون و دستیار پنتاگون، مشاور امنیت ملی، سرپرست اطلاعات ملی و وزیر امنیت کشور توسط ترامپ طی سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند.

در ادامه این مستند تغییر در روند مذاکره آمریکا با کره شمالی، رها کردن مذاکره با طالبان و رهاسازی هم‌پیمانان کُرد شمال شرق سوریه در مقابل آتش ترکیه به عنوان نمونه‌هایی از عملکرد ترامپ مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و پایبندی نداشتن او به مکتب سیاسی مشخص و نقش اساسی خودشیفتگی و ثروت‌اندزوی در تصمیم‌گیری‌هایش بررسی می‌شود.

همچنین این برنامه ضمن واکاوی سیاست خارجی ترامپ در زمینه امنیت، تجارت و مهاجرت در بستر جمهوری‌خواهی محافظه‌کارانه به نقد و تبادل نظر درخصوص بیزاری ترامپ از نهادهای بین‌المللی و خروج از تعهداتی مانند برجام و پیمان آب‌وهوایی پاریس، علاقه و تاکید وی به مداخله‌گرایی از طریق افزایش نیروهای آمریکا در غرب آسیا و تهدید آشکار مخالفان از جمله ایران و کره شمالی می‌پردازد.

مستند «دکترین سیاست خارجی ترامپ و تاثیر خودشیفتگی و ثروت‌اندوزی وی بر این دکترین» در بخش دیگری به بررسی تاثیر خودشیفتگی و افزایش ثروت شخصی و خانوادگی ترامپ بر سیاست خارجی وی پرداخته و در این زمینه به مواردی مانند ارجاع اقدام‌های دولت به شخص خودش، تلاش برای میزبانی گروه ۲۰ در هتل‌های شخصی‌اش در میامی و دریافت ۱۳ برند تجاری در چین برای دخترش ایوانکا اشاره می‌کند.

مستند «دکترین سیاست خارجی ترامپ»  به زودی از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا