روابط عمومی‌های استان تهران«مدیریت رسانه‌ای بحران»را فرا می‌گیرند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی صبح شنبه، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی توسط این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: یکی از این دوره‌های مهم برنامه ریزی شده، برگزاری دوره «مدیریت رسانه‌ای بحران» است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بیان کرد: در زمان وقوع بحران‌ها، یکی از بااهمیت‌ترین اقدامات، مجاب سازی افکار عمومی می‌باشد و این موضوع نیاز مند آن است که روابط عمومی‌ها، «ارتباط بحرانی» یعنی گفتگوی میان سازمان و مخاطبان را در «قبل»، «حین» و «پس» از بحران فرا گرفته باشند.

صائبی افزود: دوره آموزشی «مدیریت رسانه‌ای بحران» مختص مدیران روابط عمومی شهرداری‌های استان تهران است که روز سه شنبه، هفتم آبان ماه ۱۴۰۳، با بهره مندی از اساتید مجرب در حوزه سازمان آتش نشانی و رسانه و خبر در سرای محله شهرداری نسیم شهر برگزار می‌شود.

مشاور استاندار تهران، کار مدیران روابط عمومی را به نوعی، مانند سیستم‌های هشدار اولیه دانست و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها سعی کنند از تحقیق و تکنیک‌های ارتباطی مناسب مثل ارتباط صحیح با اجتماع و مردم به عنوان ابزارهای اصلی استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: با تعاملات صورت گرفته میان اداره کل روابط عمومی استانداری تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد، گواهی نامه‌ای از طرف این اداره کل برای شرکت کنندگان صادر شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان