نقدعلی: صداوسیما در چهره‌سازی‌ها تجدید نظر کند



یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما عبرت بگیرد و از جوانان قابل چهره بسازد نه از کسانی که در بزنگاه‌ها بد رقصی می‌کنند و برای دشمن خوش رقصی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: ریاست صدا و سیما و همچنین امور سینمایی باید عبرت بگیرند و در چهره سازی ها باید تجدید نظر کنند؛ کسانی که با سرمایه این ملت چهره شدند و جایگاه پیدا کردند به گمان اینکه اینها شترانی هستند که می‌توانند بار امنیت و بار مردم را حمل کنند در میانه رودخانه فتنه‌ها، بد رقصی می‌کنند.

نماینده خمینی شهر گفت: صدا و سیما عبرت بگیرد و از جوانان قابل چهره بسازد نه از کسانی که در بزنگاه‌ها بد رقصی می‌کنند و برای دشمن خوش رقصی می‌کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین فدراسیون فوتبال نسبت به برخی از چهره ها که خودشان را نشان دادند و سیستم قضایی نسبت به کسانی که مسبب خون هایی که ریخته شد، در هر جایگاهی که هستند، حتی اگر در جایگاه نمایندگی مجلس باشند، برخورد لازم و قاطع را داشته باشند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان