آموزشگاه رسانه به عنوان مرکز تخصصی آموزش رسانه در کشور مفتخر به برگزاری دوره آموزش تولید محتوای اینترنتی به صورت غیر حضوری ویا حضوری ویژه کارمندان روابط عمومی سازمان ها وشرکت ها (ضمن خدمت )می باشد.
این دوره ها کاملا نخصصی بوده و دانشجو پس از پایان دوره مهارت های لازم جهت تولید محتوا را پیدا خواهد نمود.
سرفصل های دوره:
-
مبانی و اصول تولید محتوای اینترنتی و مکتوب
روزنامه نگاری سایبر ( روزنامه نگاری و خبرنویسی نوین)
ویراستاری خبری
آیین نگارش خبری
شبکه های اجتماعی
روابط عمومی ها با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی ضمن شناخت مسئولیتها و جایگاه خویش ، نیازها و منافع متقابلی را با مطبوعات (رسانه ها) مطمح نظر قرار داده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی و پرهیز از انتظارات نامعقول و غیر منطقی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف و درست از سازمان به منظور فراهم سازی شرایط توسعه یافتگی و رشد یکدیگردارند.
تولید محتوا، به مشارکت در اهدای اطلاعات به هر رسانه ای و به ویژه رسانههای دیجیتال گفته میشود. اطلاعات اهدایی مذکور برای یک کاربر نهایی در زمینههای خاص است.
محتوا «چیزی است که باید از طریق یک مدیوم بعنوان گفتار، نوشتار یا هر یک از هنرهای گوناگون بیان شود» محتوا برای بیان خود، توزیع، بازاریابی و انتشار میباشد. فرمهای معمول ایجاد محتوا شامل نگهداری و به روز رسانی وب سایتها، وبلاگ نویسی، عکاسی، فیلمبرداری، تحلیل برخط، نگهداری حسابهای رسانههای اجتماعی و ویرایش و توزیع رسانههای دیجیتال است. مرکز تحقیقات پیو، تولید محتوا را «تولید متریال اهدایی مردم به جهان برخط» توصیف کردهاست.
سازندگان محتوا
- سازمانهای خبری
- دانشگاهها و موسسات پژوهشی
- شرکت ها
- هنرمندان و نویسندگان
- دولت ها
- کاربران عادی
- معلمان و دانشآموزان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.