رسانه‌ها روایتگر پیشرفت‌های ایران باشند



ایسنا/خوزستان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بر روایتگری رسانه های داخلی نسبت به پیشرفت های ایران، تاکید کرد.

مرتضی کارآموزیان امروز ۱۶ آذرماه در آیین آغاز جام رسانه امید در اهواز، با تبریک روز دانشجو، اظهارکرد: با برگزاری جام رسانه امید، فصل جدیدی از رویدادها در خوزستان آغاز می‌شود. تا به امروز جام رسانه در شش استان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی ادامه داد: رقابت از جایی شروع شد که ظرف یک سال گذشته درگیر ترروسیم جهانی شدیم و هیچ قانونی برای مقابله نبود. فتنه شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز هجمه رسانه های معاند بود و چهار رسانه معاند با ۲۱ هزار گروه برای تولید محتوا فعال شدند؛ در همین راستا نیز جهاد تببین از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و آحاد جامعه به ویژه رسانه ها به گام برداشتن در این زمینه فراخوانده شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امسال فراز سوم منویات مقام معظم رهبری در حرم رضوی، با تاکید بر امیدآفرینی بود؛ جایی که از رسانه ها خواسته شد پیشرفت‌ها را در جامعه به صورت حداکثری انعکاس دهند و روایتگری را به درستی انجام دهند. پس اصحاب رسانه باید رصد کنند، ببیند، بشناسند و انتشار حداکثری دهند.

وی با بیان این که ذائقه مردم ایران بر اتفاقات منفی است، گفت: سال‌گذشته بالغ بر دو میلیارد پیام ناامیدکننده در فضای مجازی کشور ایجاد شد و رسانه های معاند نیز بر انعکاس اخبار منفی کشور اصرار داشتند، در جایی که رسانه های داخلی در انعکاس اخبار مثبت کم‌کار بودند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا