باید از ساختمان ارزشمند روزنامه اطلاعات بهره برداری مناسبی شود



یک عضو شورای شهر تهران گفت: باید از ساختمان ارزشمند روزنامه اطلاعات بهره برداری مناسبی شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، احمد مسجدجامعی در دویست و هشتاد ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به در پیش رو بودن روز رادیو گفت: اولین بار با صدای اینجا تهران است؛ رادیو ایران آغاز به کار کرد. ساختمانی که شهرداری تهران در آن مستقر است هیچ تباری ندارد. یک زمانی ساختمان وزارت کشور بود و شهرداری در ساختمان بلدیه بود و سپس به ایرانشهر و سپس ساختمان حزب ایران نوین و در نهایت به مکان فعلی در خیابان بهشت جابجا شد. در صورتی که همه جای دنیا به ویژه شهرهای کشور ما ساختمان‌های شهرداری تبار دارند. 

عضو شورای شهر تهران افزود: تذکری درباره ساختمان روزنامه اطلاعات می‌دهم که زمانی فروش آن در صحن ارائه شد و با مخالفت شورای شهر به فروش نرفت. این ساختمان حداقل بیش از ۸۰ سال سابقه دارد و قبل از آن انجمن معارف در آن بود.این ساختمان بنای محکمی است که سه دوره معماری پهلوی اول، دوم و جمهوری اسلامی در آن روزآمد شده است.

وی تاکید کرد: چنین ساختمان هایی با این ارزش‌ها را داریم که باید از آنها استفاده بهینه کنیم چرا که از نظر معماری و سابقه در شهر تهران واجد ارزش  هستند. باید از این ساختمان ارزشمند که متعلق به شهرداری است بهره برداری مناسبی شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا