راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی


ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی گفت: به همت شماری از اهالی رسانه؛ مرکز نیکوکاری رسانه‌ در خراسان شمالی راه اندازی شد.

علی خادمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه روز خبرنگار و حمایت کمیته امداد حضرت امام(ره) استان و با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی و کمک به نیازمندان، مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی راه اندازی شد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از توان همکاران رسانه ای در سطح استان و استفاده از فضای مجازی و فضای رسانه های مکتوب، در راستای ارتقا فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی گام های موثری برداریم.

خادمی اظهار کرد: این مرکز به منظور جمع آوری کمک های مردمی به ویژه اهالی قلم و رسانه، خبرنگاران رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، نشریات مکتوب، صدا و سیما و نویسندگان، هنرمندان و…  در راستای کمک به نیازمندان جامعه؛ راه اندازی شده است.

وی گفت: دفتر مرکزی این رسانه در خراسان شمالی در محل دفتر پایگاه خبری” نسیم امروز” و “روزنامه نسیم خراسان شمالی” واقع در خیابان بانک مسکن- نبش فرهادی ۴ مستقر است و از امروز فعالیت های نیکوکارانه خود را آغاز خواهد کرد.

خادمی افزود: معرفی نیکوکاران و خیران استان و خیران رسانه ای، شناسایی نیازمندان و کمک به رفع مشکلات آنان و کمک به ترویج فرهنگ نیکوکاری از جمله اهداف تشکیل مرکز نیکوکاری رسانه است.

وی از عموم فرهنگ دوستان و اهالی رسانه در سراسر استان خواست تا ضمن معرفی این مرکز در خبرگزاری ها و کانال های خبری در راستای جذب، حمایت و کمک خیران به این مرکز کمک کنند.

خادمی شماره حساب این مرکز را ۸۸۱۰۱۰۴۸۲  و شماره کارت: ۲۵۵۸-۵۰۲۹-۹۹۷۹-۶۰۳۷ اعلام کرد و گفت: همه نیکوکاران و خیران عزیز می توانند، کمک ها، نذورات، صدقات و کمک های خیرخواهانه خود را به این حساب واریز کنند.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی افزود: این مرکز نیکوکاری تلاش خواهد کرد تا از محل کمک های جمع آوری شده؛ کمک به نیازمندان؛ بیماران صعب العلاج؛ تهیه و تامین جهیزیه برای نوعروسان و… را دردستور کار خود قرار دهد.

وی از همکاری‌ها و حمایت های نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره) استان و شهرستان در راه اندازی این مرکز تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همراهی جامعه رسانه ای، این مرکز نیکوکاری به یکی از مراکز نمونه استان تبدیل شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا