تبلیغات تلویزیون که کم می‌شود، عده‌ای نگران وضع اقتصاد می‌شوند

[ad_1]


رییس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما با بیان اینکه سازمان صداوسیما نقش موثری در تبلیغاتی که از سال‌های دور ویژند شده‌اند داشته، گفت: اقتصاد معاصر ایران، صنعت معاصر در طول چهار دهه اخیر همزاد رسانه‌ملی است و یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در ماندگاری ویژندها را سازمان صداوسیما ایفا کرد.

[ad_2]
منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا