لزوم توجه روابط عمومی‌ها به انعکاس واقعیت‌



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط‌ عمومی‌ها باید به انعکاس واقعیت‌ و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از پیگیری امور محوله خسته شد، افزود: عمومیت یافتن انتقال عملکرد روابط عمومی‌ها از دیگر انتظارات موجود در این بخش است.

استاندار اردبیل روابط عمومی‌ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی‌ها مفهوم پیدا می‌کند.

بهنام‌جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی‌ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت کارآفرینی در استان اردبیل گفت: خوشبختانه با رویکردی که در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان در پیش گرفته شده است، تا دو سال آینده وضعیت مناسبی در افزایش قابل توجه فرصت‌های کارآفرینی رقم خواهد خورد.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای مناسب در پیش گرفته شده در استان، تعریف ناحیه‌های صنعتی حتی در کوچکترین شهرهای استان است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا