تولیدات رسانه‌ای باید وحدت آفرین باشد



ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه تولیدات رسانه‌ای باید وحدت آفرین باشد، اظهار کرد: منفعت طلبی، رقابت کاذب بین رسانه‌ها، وابستگی‌های حزبی، قومی و مذهبی و ترس از گفتن واقعیت‌ها موجب بی‌اعتباری رسانه می‌شود.

سرهنگ احمدرضا منشوری امروز، ۲۸ آذرماه در جمع نخبگان بسیج رسانه گیلان در “جام رسانه امید” که در مرکز تربیت و تعالی حضرت آیت الله بهجت(ره) رشت برگزار شد، هدف دشمن از نفوذ را آسیب زایی در دو بخش عمومی و رسانه دانست و اظهار کرد: یکی از محورهای نفوذ دشمن، علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه دشمنان به واسطه ارائه خدمات علمی به یک کشور پروژه نفوذ را دنبال می‌کنند، افزود: دشمن در جریان نفوذ کارهای تخریبی را در بخش‌های علوم پایه و علوم تجربی و علوم انسانی طراحی و اجرا می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان عرصه دیگر نفوذ دشمنان را جوان پایه دانست و متذکر شد: جوانان سرشار از شور و احساسات هستند و به واسطه بی‌تجربگی، فریب دشمن را می خورند.

منشوری زن پایه بودن را سومین عرصه نفوذ دانست و بیان کرد: دشمن از عاطفه و احساسات زنان برای پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند، زیرا زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و اثرگذاری دارند.

وی شعار جمهوری اسلامی را مبتنی بر استقلال و آزادی دانست و ادامه داد: آزادی کلمه مقدسی است، اما دشمنان معنی آزادی را با مسائل غیر واقعی آلوده کردند و احساسات زنان را به میدان آورده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند رسانه را از طریق تهدید و تطمیع به اسارت ببرند، عنوان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با فکر و زبان و قلم خودشان در مقابل دشمنان بایستند؛ البته فکر و زبان و قلم اصحاب رسانه باید انقلابی باشد تا تولید انقلابی داشته باشند و بتوانیم به قله‌ها برسیم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تغییر و تحول جهانی، یادآور شد: امروز وظیفه ما سه جهاد تبیین، خدمت رسانی و امیدآفرینی است و لذا اصحاب رسانه نیازمند آگاهی هستند.

منشوری، با بیان اینکه تولیدات رسانه‌ای باید وحدت آفرین باشد، اظهار کرد: منفعت طلبی، رقابت کاذب بین رسانه‌ها، وابستگی‌های حزبی، قومی و مذهبی و ترس از گفتن واقعیت‌ها موجب بی اعتباری رسانه می شود.

وی رسانه را بزرگترین سیستم نظارتی یک جامعه دانست و متذکر شد: طبق بیانات رهبر انقلاب، دشمن شناسی مهم است، اما نقشه دشمن را شناختن مهم تر است و رسانه‌ها باید در این بخش فعال باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از رسانه‌ها خواست پیگیر قانون جوانی جمعیت باشند و گفت: امروز وظیفه مهم رسانه آرام‌سازی جامعه است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا