کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» برگزار میشود
کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها بررسی میشود.
به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات عنوان کارگاهی است که در راستای برگزاری دورهی آموزشی ارتقای سواد رسانهای مدیران و فعالان فرهنگی و رسانهای کشور با حضور مهدی مذهبی ـ معاون خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ دوشنبه (۷ آذرماه) برگزار می شود.
این کارگاه به صورت مجازی از ساعت ۹ تا ۱۱ روز دوشنبه به همت دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار برپا خواهد شد.
انتهای پیام
منبع:خبرگزاری ایسنا