آموزش مشاغل پرسود خانگی به خانواده‌ها در یک برنامه



برنامه «به توان زندگی» در با هدف آموزش دخل و خرج صحیح به خانواده‌ها و به منظور ارتقای سطح درآمد خانواده‌ها یکی از مشاغل پر سود خانگی را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مهدی شیار ـ تهیه‌کننده برنامه «به توان زندگی» ـ درباره‌ی جزئیات این برنامه گفت: سبک زندگی و اقتصاد خانواده صحیح از آن دسته موضوعات قابل اهمیتی است که سعی می‌شود در آن روش‌های عملیاتی مناسبی برای ترویج آن ارائه کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه با مرور مفاهیم اقتصادی به خصوص اقتصاد خرد، خانواده ها را با این مفاهیم بیشتر آشنا می کند و با حضور کارشناسان راه حل مناسبی برای دغدغه های معیشتی مخاطبان ارائه می دهد و عمده موضوعات این برنامه بررسی درآمد و تمامی هزینه های خانواده‌هاست و سعی میشود راههای کسب درآمد بیشتر را به مردم آموزش دهد.

این تهیه کننده با اشاره به آیتم «کارخانه» در این برنامه گفت: در هر برنامه به منظور ارتقای سطح درآمد خانواده ها یکی از مشاغل پر سود خانگی به مخاطبان آموزش داده می شود.

شیار بررسی نقش زنان در اقتصاد زندگی روستایی و شهری را از دیگر بخش‌های این برنامه عنوان کرد و همچنین تاکید کرد: توجه به اهمیت محتوی سازی برای کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این برنامه است که در آیتمی مجزا مفاهیم اقتصادی ضروری آموزش داده می‌شود.

برنامه «به توان زندگی» به تهیه‌کنندگی مهدی شیار و گویندگی ژاله اکبری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا۱۰ و ۵۰ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا