«میریم که داشته باشیم» به یاد بهرام شفیع


سردبیر برنامه رادیویی «میریم که داشته باشیم» گفت: این برنامه زنده‌کننده یاد گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی فوتبالی است که مخاطبان از گزارش‎‌هایی سبک او با اصلاحات منحصر به فردی مانند «میریم که داشته باشیم» خاطرات جالبی دارند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی ، امیر بیشه، مجری و سردبیر ویژه برنامه «میریم که داشته باشیم» با حضور در استودیو شبکه خبر سیما درباره این برنامه توصیحاتی ارائه کرد.

بیشه درباره نام این برنامه یادآور شد: «میریم که داشته باشیم» زنده کننده یاد بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی فوتبالی است که زندگی را فاصله بین هیجانات فوتبال می دانست، مخاطبان از گزارش‎‌هایی سبک شفیع با اصلاحات منحصر به فردی مانند «میریم که داشته باشیم» خاطرات جالبی دارند.

وی افزود: اولین هدف برنامه «میریم که داشته باشیم» انتقال هیجانات فوتبالی است که در این برنامه تلاش می کنیم با چاشنی طنز این هیجانات به بهترین نحو منتقل کنیم.

امیر بیشه

مجری و سردبیر «میریم که داشته باشیم» همچنین درباره بخش اطلاع رسانی اخبار جام جهانی در این برنامه اظهار کرد: فوتبال سراسر حواشی است و متن آن در درجه دوم اهمیت است، ما در این برنامه آخرین اخبار و حواشی ۲۴ ساعت گذشته جام جهانی را رصد می‌کنیم و زمان پخش برنامه با توجه به فاصله زمانی اندک با قطر تلاش می کنیم به روز باشیم و در استودیو پخش برنامه نیز خبرها را رصد می کنیم و آخرین اخبار و حواشی به اطلاع مخاطبان می رسانیم.

در این برنامه تلاش می‌کنیم علاوه بر گزارش اخبار جام جهانی اطلاعات جالب و شنیدنی درباره هر خبر به مخاطبان ارائه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، «میریم که داشته باشیم» هر روز ساعت ۱۱ به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه از رادیو صبا پخش می شود.

مرحوم بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی اهل ایران بود. این پیشکسوت عرصه ورزش ۱۷ مهر ماه ۹۷ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا