دوبله فیلمی از اولین شکست هیتلر



فیلم سینمایی «نارویک؛ اولین شکست هیتلر» برای پخش از شبکه نمایش در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این فیلم سینمایی محصول نروژ در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

بهروز علیمحمدی مدیر دوبلاژ این فیلم سینمایی است و شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد و حسین نورعلی از گویندگانی هستند که این اثر را دوبله کرده‌اند.

«فیلم نارویک؛ اولین شکست هیتلر» در گونه تاریخی، جنگی، درام و به کارگردانی اریک اسکیولدبیرگ و نویسندگی کریستوفر گرندال، لایو بونوی، اریک اسکیولدبیرگ تولید شده است.

بازیگرانی مانند کریستین هارتگن، هنریک مستاد، استیگ هنریک هاف و … در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: آوریل ۱۹۴۰ چشم جهان به نارویک، شهر کوچکی در شمال نروژ، منبع سنگ آهن مورد نیاز برای ماشین آلات جنگی هیتلر دوخته شده است. هیتلر پس از دو ماه جنگ شدید در زمستان، اولین شکست خود را متحمل می‌شود و … .

این فیلم دوران تاریخی جنگ جهانی دوم را به خوبی بازسازی کرده و به ویژه فیلمبرداری آن مورد ستایش واقع شده است.

«فیلم نارویک؛ اولین شکست هیتلر» دارای پیام‌های مثبتی نظیر مقاومت در برابر اشغالگر خارجی و میهن دوستی و ایثار است و در نروژ پرفروش‌ترین فیلم سال بوده است و در اغلب کشورهای دنیا پخش شده است. «فیلم نارویک؛ اولین شکست هیتلر» در جوایز سینمایی آماندا در نروژ نامزد دریافت پنج جایزه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده) نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ نمایش پخش شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا