ماجرای مشهور شدن پروین اعتصامی



برنامه “ماجرا” به شهرت پروین اعتصامی و جایگاهش در شعر فارسی می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه در برنامه مستند “ماجرا” با شعار هر نام‌آوری ماجرایی دارد، به بررسی دلایل شهرت و محبوبیت فرهیختگان و بزرگان ایران زمین می‌پردازد.

“ماجرا” عنوان یکی از برنامه‌های مستند رادیو صباست که در قالب مستند گزارشی به بررسی دلایل شهرت افراد و ماجراهای معروف می‌پردازد.

در این برنامه لیلا علاقمند به عنوان گزارشگر با طرح یک سوال به ماجراجویی می پردازد و گزارشی مستند از علت معروف شدن ماجرا تقدیم مخاطبان می کند.

برنامه “ماجرا” چهارشنبه، ۲۵ اسفند ماه به مناسبت سالروز تولد پروین اعتصامی با این موضوع که آیا شاعران زن در سایه‌ی نام شاعران مرد گم شدند؟ پخش می‌شود.

انسیه شمس الهی، تهیه کننده این برنامه گفت: در سالروز تولد پروین اعتصامی، مستند “ماجرا” به سراغ این سوال رفته که آیا نام شاعران زن در سایه ی نام شاعران مرد گم شده است؟ و تلاش کرده با معرفی پروین اعتصامی و جایگاه او در شعر فارسی و با نام بردن از دیگر شاعران زن، نقش آنها را در ادبیات فارسی بررسی کند. خانم فاطمه نانی زاد، شاعر و مدیر اجرایی دفتر ادبیات و هنر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز سوژه ای است که لیلا علاقه مند، گزارشگر ماجرا به سراغ او رفته تا نظر او را در این باره بداند. 

 به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، “ماجرا” چهارشنبه، ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۴ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی انسیه شمس الهی و گزارشگری لیلا علاقمند از رادیو صبا پخش می شود. رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا