خبرنگار پیشکسوت خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد



ایسنا/خراسان رضوی محمدحسین ملکی، معلم و خبرنگار پیشکسوت خراسانی، که شامگاه پنج‌شنبه سی دی ماه در سن ۹۰ سالگی درگذشته بود، شنبه دوم بهمن در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به درگذشت این خبرنگار پیشکسوت استان، اظهار کرد: محمدحسین ملکی از اساتید پیشکسوت مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بودند که سال‌ها سابقه خبرنگاری در روزنامه‌های استان از جمله روزنامه‌های خراسان و قدس را در کارنامه داشت.

وی ادامه داد: وی که در پی کهولت سن به بیمارهایی مبتلا شده بود تا آخرین سال‌های عمر خود به فعالیت و همکاری با رسانه‌های استان ادامه داد و سرانجام پنج‌شنبه شب، ۳۰ دی ماه، به دلیل سکته قلبی درگذشت.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین محمدحسین ملکی امروز شنبه، دوم بهمن‌ ماه، برگزار شد و این خبرنگار پیشکسوت در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان حوزه‌های مختلف فرهنگی گوهرهای گرانبهایی هستند که از دست دادنشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهند بود، افزود: این هفته همچنین نجمه مولوی، فعال حوزه ادبیات، نویسنده و پژوهشگر و عضو شورای سیاستگذاری ادبیات داستانی استان را به علت بیماری از دست دادیم. بر این اساس برای تمامی پیشکسوتان استان طول عمر و سلامتی آرزومندم.

همچنین محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت معلم و خبرنگار پیشکسوت مرحوم محمد حسین ملکی را تسلیت گفت.

در پیام حسین‌زاده آمده است:

خبر درگذشت معلم و خبرنگار پیشکسوت محمدحسین ملکی موجب تالم  و تاثر فراوان شد. زنده یاد ملکی در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی منشا خدمات فراوانی بود. وی به عنوان یک معلم دلسوز و پرتلاش، سال‌ها در کلاس درس و مدرسه، درس تعهد و تلاش بی‌منت را به دانش‌آموزان خود آموخت. اینجانب درگذشت این پیشکسوت رسانه‌ای را به جامعه خبری و رسانه استان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبوری و آرامش طلب می‌کنم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا