شخصیتتان شبیه کدام عضو بدنتان است؟



فصل جدید “به زندگی سلام کن” با رویکرد آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و این هفته به موضوعات مربوط به سلامت از جمله طب سوزنی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه صبحگاهی رادیو سلامت به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی با حال و هوایی تازه و تغییر رویکرد به منظور آگاهی بخشی به مردم روانه آنتن می‌شود و در این هفته به موضوعات متنوعی در حوزه سلامت می‌پردازد.

مرتضی میلانی، تهیه‌کننده ویژه برنامه صبحگاهی “به زندگی سلام کن” گفت: فصل جدید این برنامه با رویکرد آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده که با اجرای مسعود حسنی همراه است؛ ضمن اینکه هر روز کارشناس مجریان در بخش تحلیل خبر به بررسی رویدادها نیز می‌پردازند. 

وی افزود: در این برنامه روز دوشنبه، ۲۷ دی ماه به این موضوع می پردازیم که “شما فکر می کنید شخصیت تان شبیه کدام یک از عضوهای بدنتان است.” همچنین روز سه شنبه، ۲۸ دی ماه به این موضوع اختصاص دارد که “شما چقدر به کیفیت محصولات لبنی به ویژه شیر، اعتماد دارید؟” مخاطبان برای روز چهارشنبه، ۲۹ دی نیز می‌توانند ایده‌هایشان را برای برطرف کردن آلودگی کلان شهرها بگویند. همچنین پنجشنبه، ۳۰ دی ماه هم به این موضوع می پردازیم که “آیا تا به حال طب سوزنی انجام داده اید؟” این برنامه هر روز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و سعی می کنیم در قالب موضوعات متنوع یک صبح مفرح را برای شنوندگان فراهم کنیم.

تهیه کننده “به زندگی سلام کن” همچنین توضیح داد: شنبه ها، حسین سامی، روزهای یکشنبه و سه شنبه، زهرا حاجی زاده، دوشنبه و چهارشنبه، لیلا علوی کارشناس مجری برنامه هستند. این برنامه صبحگاهی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه الی ۸ صبح به روی آنتن می رود. همچنین آیتم های مختلف دیگری برای برنامه طراحی شده است. در بخش ورزشی، یک متخصص ورزشی حضور دارد و متناسب با مشکلات جسمی، ورزش های درمانی ارائه می کند.

میلانی سپس در معرفی دیگر آیتم های برنامه “به زندگی سلام کن” یادآور شد: در بخش نگاهی نو دکتر مهرنوش دارین، روانشناس، به آموزش تکنیک هایی در همین حوزه می پردازد، مبنی بر اینکه چطور می توانیم یک روز خوب داشته باشیم. همچنین مزه سلامت، از بخش های طنز برنامه است که به سلامت اجتماعی می پردازد. فاطمه شهبازی نیز در بخش “۶۰ ثانیه با سلامت” درباره اخبار حوزه سلامت می گوید. اجرای “میز خبر” هم برعهده شهبازی است.

این تهیه کننده رادیویی در پایان گفت: بخش “زیر پوست شهر” با اجرای سارا اکبری به مهربانی افرادی می پردازد که کارهای نیک انجام دادند اما کمتر دیده شدند. بخش “با سلامت” هم به تحلیل نظام سلامت و کرونا اختصاص دارد که با اجرای مرجان قندی همراه است. “از سلامت چه خبر” نیز هفته ای یک روز با اجرای آذین پیراسته به روی آنتن می دود. بخشی با عنوان “بسته صوتی” هم داریم که درباره ترویج فرهنگ محیط زیست است. “پل” از دیگر آیتم های برنامه ماست که با حضور امین قاسمی فر به بررسی آخرین دستاوردهای حوزه سلامت بین الملل می پردازد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا