ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسبسوار داعشی تا عروسک مرموز
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار میرود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده میشود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراقآمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیمگیریهای نادرست و غیرمنطقی میشود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب میزند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال میبرد.
منبع:خبرگزاری ایسنا