ویدیو/ تبلیغات ایرانی در الکلاسیکو به مدد صداوسیما!
یکی از جذابترین الکلاسیکوهای چند سال اخیر این هفته و در فینال سوپرکاپ اسپانیا برگزار شد که با برتری ۵ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید.
احتمالا بینندگان ایرانی متوجه تبلیغات فارسی دور زمین شدند، تبلیغاتی که بسیار جلب توجه میکرد چرا که این اتفاق تنها در صورتی میتوانست رخ دهد که کمپانیهای داخلی یکی از اسپانسرهای محیطی سوپرکاپ شده باشند.
شبکه تلویزیونی +Movistar با قرارداد سالانه ۶.۲ میلیون یورویی(مجموعا ۱۸.۶ میلیون یورو) در حد فاصل ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ حق پخش تلویزیونی رقابتهای سوپرکاپ را خریداری کرده و اگر صداوسیما حق پخش این بازیها را داشته حتما باید با این شبکه قرارداد داشته است.
منبع:خبرگزاری ایسنا