رسانه‌ها منصفانه نقد کنند



ایسنا/همدان استاندار همدان بر نقد منصافه در جامعه رسانه تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه رسانه‌ها و رسالت خبرنگاران متعهد، جلوگیری از سیاه‌نمایی دشمن است و در این راستا باید مطالبه گری را در کنار نقد منصفانه  داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علیرضا قاسمی فرزاد صبح روز ۳۰ آذر ماه در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر ، اظهار کرد: زمانی که می‌خواهیم مسائل و مشکلات را بیان کنیم باید توانایی‌ها و مثبت اندیشی را حفظ و مسائل را مطالبه گری کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم خودباوری ما هستند، تصریح کرد: رسانه ها در این حوزه نقش بسیار مهمی دارند و باید رسالتشان را به صورت دقیق و حساس انجام دهند.

وی افزود: دشمنان به صورت بی رحمانه شبانه روز در تلاش برای تاخت و تاز با ما هستند تا بتوانند ما را ناتوان کنند در حالیکه ما هیچ گونه وابستگی نداریم و از هر لحاظ مستقل هستیم و وابستگی ها مربوط به دوران قبل از انقلاب بود که در جزئی‌ترین موضوع به غرب وابسته بودیم و خوشبختانه امروزه به تمامی توانایی‌ها دست یافته‌ایم.

قاسمی فرزاد به بحث واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: زمانی به ما واکسن دادند که متوجه توانمندی ما در خصوص تولید واکسن شدند و این موضوع نشانگر توانایی ما در تمامی عرصه هاست.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها امروزه بزرگترین تکنولوژی‌ها و پبشرفته ترین تکنولوژی‌های علم و دانش به ما اختصاص دارد در حالیکه صدام حسین با دو سال تحریم در کشورش با شکست مواجه و در نهایت تسلیم دشمن شد.

وی در پایان گفت: دشمنان ما را تحت شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها قرار دادند و با تمامی توان و با همکاری رسانه بر روی پای خود ایستادیم و امروز به بزرگترین دستاوردها دست یافته ایم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا